Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Wspomaganie kierownicy ciężko chodzi  
Autor Wiadomość
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-22, 23:18   

Wymieniona pompa - czas ok 5h, przy okazji wymienilem wszystkie klocki hamulcowe.
Co do dojscia to tylko od przodu, u mnie odchylona zostala chlodnica, napewno nie da sie tego przez lampe zrobi jak gdzies tu ktos pisal :)

Oczywiscie wspomaganie zaczelo dzialac na wolnych obrotach.

(To w czerownym kolku, to juz zamontowana pompa)



 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-04-12, 16:02   

U mnie podobny problem się zrobił, magiel oddany do regeneracji bo ciekło, założony spowrotem i na wolnych nie ma wspomy, dotknie się gazu, jest, ale haczy, przerywa itd. Oddaliśmy pompę do regeneracji, okazało się że jest zajechana. Kupiłem używkę, jest o niebo lepiej, ale dalej na wolnych brak wspomagania, po dodaniu gazu działa perfekt. Servotronic mam.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-12, 16:04   

Przewody servotronica do sprawdzenia jeszcze i sam przekaźnik
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-04-12, 16:51   

No właśnie wcześniej przewody dosyć zmęczone były, to chłopaki je ogarnęli, zaizolowali itd. Dzisiaj spróbujemy jeszcze je odpiąć i zobaczyć co się będzie działo. A w razie co przekaźnik od servotronica znajdę po prawej stronie u pasażera?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-12, 17:05   

Tak , w przekaźnik w nogach pasażera - będzie odpowiednio opisany . Możesz najpierw wyjąc sam przekaźnik i zobaczyć czy będzie zmiana jakakolwiek
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-04-13, 07:18   

Po wyjęciu przekaźnika nic się nie dzieje, zero zmian. Ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu "cyka", także raczej sprawny. Chłopaki od regeneracji przekładni twierdzą że to wina pompy, ale praktycznie identyczne objawy na dwóch pompach, nie sądzę. A jak można na aucie sprawdzić ten zaworek od servotronica, podpiąć mu bezpośrednio 12V, na jakiej on dokładnie zasadzie działa, jak cewka, czy coś jak elektromagnes?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-13, 15:22   

Wydaje mi się ze powinien dzialac jak elektrozawór. Przed podanim 12v upewnij się jaki dokładnie ma napięcie(czy nie idzie tam jakieś inne zasilaie) i czy jest sterowany masą czy plusem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-04-14, 19:17   

Stwierdziłem że oddaje z powrotem na warsztat, niech poprawiają, zobaczymy co wymyślą
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-19, 23:59   

Panowie a sprawdzilicie jedna rzecz tak jak u mnie było ???
Oringu czy tam jakiejs uszczelka była zgniecona ta co dkolega do pompy i silnika i tam sobie wilgociło i łapało lewe ciśnienie i raz lekko raz ciezko :) sprawdźcie moze akurat to to , w razie czego sprawne pompy mam , moge dać Namiar :) z pewnego źródła :) <chura>
_________________
TYLKO V8
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-09-03, 16:23   

Panowie, dziwna sprawa bo wspomaganie u mnie było na wolnych wczoraj,mam serwo ,a dzisiaj wsiadam do auta i coś ciężko się kręci na wolnych, tzn wspomaganie jest ale nie takie jak np wczoraj czy przed wczoraj, w kompie błędów odnośnie układu sterowania brak.

edit:

Zajrzałem do zbiorniczka wspomagania i tam zamiast ujrzeć zielony płyn jest szara woda lol

Wymieniłem dzisiaj płyn na nowy z aso ale niestety nic nie pomogło.

Macie jakiej sposoby na diagnozę czy magiel czy pompa ?

Jak samochód jest zimny tzn obroty są wyżej to wspomaganie chodzi lepiej, tak samo jak dodam gazu na P to także jest odrobinę lepiej, sama pompa jest raczej cicho, tylko w skrajnych pozycjach wyje strasznie.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-03, 19:08   

wczoraj odebrałem auto po regeneracji magla ciekł z główki na podłogę cały dywan mam mokry :( jesli chodzi o kręcenie kierą to ładni sie obracała ale jak mówisz mi tez piszczała pompa w skrajnym skręcie .
Teraz jak magiel zregenerowany to nic nie piszczy .
Sprawdz czy ci nie leci przy kolumnie kier.
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-09-04, 23:22   

Po dywanikami sucho, dzisiaj zaglądałem, jestem już pewny na 90 % że to pompa, po wymianie płynu jest jeszcze gorzej niż przedtem, zauważyłem że kiera bardziej kleszczy się w lewo niż w prawo, i po dodaniu gazu na "P" i kręceniu kierą chodzi lżej ale za to ją słychać jak wyje.
 
 
Fanatico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 24
Skąd: Zakład Psychatryczny
Wysłany: 2016-09-11, 08:10   

Panowie i co z waszymi autami wspomaganie wróciło po wymianie pompy?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-11, 13:04   

oj tam w moim wypadku da się kręcić ale to tylko tyle <hmm>
na 1001% nie jest taj jak być powinno
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-09-17, 21:39   

Dzisiaj zamówiłem regenerowaną pompę, wymiana jest zaplanowana na najbliższą sobotę, dam znać co z tego wyszło.

Jak obiecałem, więc zdaję swoją relację, wymieniłem dzisiaj pompę wspomagania na regenerowaną, i powiem tak, układ kierowniczy nie pracował w tym aucie tak odkąd go mam. I co najważniejsze, kierownica przestała się kleszczyć w lewo !

Uwaga dla potomnych, wlałem do układu czerwonego dextrona !! czyli atf mobil .

Sprzedający powiedział że jak zaleję innym płynem to unieważni gwarancję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.