Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Wspomaganie kierownicy ciężko chodzi  
Autor Wiadomość
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-09-28, 22:28   

michalwruszak napisał/a:
Jedzie ekspresem już - 4L do wymiany i płukania :)


Wiadomo :) pewny sprzedawca hehe

Apophis napisał/a:
A nie pisałem :P


Poczekaj <onienie> Przyznam Ci rację jeśli po wymianie będzie lepiej :]
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-29, 07:46   

1. Ile kosztuje ori ?
2. Ile potrzeba na wymianę ?
3. Jak często powinno się wymieniać ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-09-29, 07:48   

Ori około 45zl/1L

Lekko ponad 1L na wymianę , ja zmieniam u siebie co rok .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-10-02, 23:01   

No więc jestem po wymianie płynu, i jest masakra.

Po pierwsze jak na czerwonym ciężko kręciło się przy +3 to dzisiaj nie szło przy +15 do tego zaczęła się kleszczyć kierownica w lewo, a na czerwonym tego nie było. Jazda w trasie to jakaś masakra jak próbuję wyprzedzić kogoś to w lewo mam strach kierą ruszyć.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-02, 23:08   

widac masz trefna ta pompe...jesli rzemiesnik regenerował pompe na jakis dziwnych gratach i pod czerwony płyn a reszta ukłądu wymaga zielonego OE to jak to ma chodzić?? Stracony czas i pieniądze. Możesz wrócic do czerwonego ale zima za pasem i kolejne problemy bedą razem z chłodami.
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2016-10-03, 09:43   

A magiel ? Ja obstawiam że on umiera.
 
 
Xavier 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2017-01-28, 17:29   

Panowie, potrzebuje małej pomocy. Czy moglibyscie mi podac numery OEM pomp pasujacych do mojego A8 D3, 2004, 3,7. Z gory dziekuje. Dzisiaj w ruch poszła kamera Gopro i krecenie bączków na asfalcie . zachciało sie nagrywania . ..... pompa zakonczyła żywota. Dojechalem do domu z gwizdem pompy pod machą i z sikającym płynem serva :( ot tak sie konczą durne zabawy na skręconych kołach .

Znalazłem numer mojej pompy . 4e0145155N
Czy pompa o numerze 4e0145156B rowniez bedzie pasować? lub inne z koncowka 56?

[ Dodano: 2017-01-28, 20:11 ]
Dodam jeszcze ze kiedy poczułem ze nie mam wspomagania pompa zaczela glosni pracowac a płyn sie zagotował (plyn serva) po jakims czasie kiedy skreciłem lekko kierownice z baniaka wytryskiwał płyn pod cisnieniem. Czy raczej na 100% powinienem stawiac na uszkodzoną pompę czy może to być rownież jakis zaworek przed pompą (czy inne ustrojstwo) . Prosze o porade jak za to sie zabrać . Czy zamawiac pompe w ciemno?
_________________
A8 2004
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-01-28, 21:19   

Pompa do wymiany napewno + płukanie układu z opiłków z pompy , czym prędzej tym lepiej
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Xavier 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2017-01-29, 09:16   

Cala noc poszukiwan ;) i znalazłem cos dla potomnych.
Zamiast pompy o numerze 4E0145155N dla Audi A8 D3 3.7 , 4.2 mozna zastosowac rowniez pompy o numerach

OEM : 4E0145156C
4E0145155N
4B0145156R
4B0145169R

oraz pompy innych producentow o numerach :

DSP1387
JPR731
2859.301
2859.101
ZF2859.101
ZF2859.301
2682701
7697.955.128
7697955128

[ Dodano: 2017-01-30, 21:18 ]
Pompa zamówiona. Mam tylko ostatnie pytanie. Czy udało się komuś wymienić pompę w 3.7 D3 bez zdejmowania przodu. Miejsce na rękę jest ale nie wiem czy pompa wyjdzie. Słyszałem gdzies że wystarczy odchylic przód do pozycji serwisowej ale jak to zrobić? Czy któryś z kolegów przerabial temat? Chciałbym zrobić to sam..... czy będę w stanie odkręcić wentylator u góry i trochę go odchylic?
_________________
A8 2004
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-30, 21:37   

Xavier napisał/a:
Czy udało się komuś wymienić pompę w 3.7 D3 bez zdejmowania przodu. Miejsce na rękę jest ale nie wiem czy pompa wyjdzie. Słyszałem gdzies że wystarczy odchylic przód do pozycji serwisowej ale jak to zrobić?

Jedno przeczy drugiemu.
Nie da się odchylić przodu do pozycji serwisowej bez zdejmowania zderzaka czy rozpinania układu chłodzenia.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Xavier 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2017-01-31, 18:18   

Pisząc "odchylić" miałem na myśli odchylenie chlodnicy z miejsc mocowania. Tam brakuje nie wiele aby wyciągnać pompe wspomagania. Reka z kluczem wchodzi bez problemów :) ale czy pompa wylezie?
_________________
A8 2004
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-02-03, 08:39   

Mi się udało po wyjęciu lampy . Przodu nie ruszałem ale ciężko było .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Xavier 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2017-02-20, 18:47   

Witam,
Zauważyłem ze po mymianie pompy ze zbiorniczka wycieka troche plynu. nie wiem dokladnie skad, ale widze ze pod zbiorniczkiem jest mokro. Po wymianie pompy wszystko dokładnie wymyłem chemią, wiec to jest nowy płyn po remoncie.

Czy to normalne ze jak otworze zbiorniczek i krece kierownicą to w zbiorniczku płyn bulgocze ?
Moze nie jak gotująca sie woda ale szaleje ;)

Nowa pompa chodzi prawidłowo. Nie wyje. Wszystko jest w normie.
_________________
A8 2004
 
 
damianpuchalski 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 10
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-02-28, 23:06   

Hej,

Mam ten sam problem co kolega wyżej. Chyba przez mrozy które przyszły pojawiły się problemy.

W zbiorniczku bulgocze tak:
https://youtu.be/ipq4Xn3lYqY

Do tego rano na zimnym strasznie wyje wspomaganie. Po godzinie jeżdżenia albo jak po prostu w komorze silnika się rozgrzeje to ucicha. Wcześniej problemu nie było, pojawił się dopiero jak mrozy przyszły. Albo przynajmniej to wycie musiało być dużo bardziej ciche.
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 312
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-24, 11:40   

Witam. Ja z kolei chcę napisać że objaw mam chyba taki jak inni. Czyli zdarza się że manewrowanie w miejscu jedną ręką jest trudne. Czy niski poziom płynu może mieć na to wpływ? Chodzi o to że po wykręceniu korka na bagnecie nie widać śladu oleju nawet poniżej minimum. W zbiorniczku nie jest pusto ale nie jest go na tyle by sięgał nawet do dolnej części bagnetu. Druga rzecz że nie wiem jaki mam tam zalany olej. Wsadziłem kawałek białego ręcznika papierowego by nasączył się i wyszło takie coś jak na foto. Jaki olej to powinien być by wyrównać jego stan do wartości max? Pompy wspomagania nie słychać. Mam kapcie 255 szerokie ale to raczej wpływu nie ma. Dla odmiany dzisiaj przejechałem się swoją A4 B5 która stoi na 225 i kierownica chodzi tak lekko że myślałem że ją wyrwę :) . Kiedyś w tej A4 miałem podobny problem, na postoju ciężko kręciło się kierownicą, po dodaniu gazu chodziła lekko. Po wymianie na używkę nadal chodzi a minęło już chyba z 6 lat od wymiany. Więc po objawach sądzę że tutaj może być podobnie. Ale czy tak jest w istocie... Jak więc poprawnie zweryfikować czy to wina pompy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.