Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Regeneracja głowicy - jedną czy od razu dwie?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-07, 09:32   

jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-07, 19:26   

Cytat:
jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka ;)


i oby tylko uszczelka, bo jestem juz nastawiony na wymiane zaworow oraz szlif gniazd zaworowych + planowanie + uszczelki glowicy, kolektorow, przy okazji wymienie pasek klinowy i jedna rolke....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-08-08, 17:05   

jeżeli po takim nalocie to bardzo słaby wynik jak dla tego silnika
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-08-08, 17:15   

Marcin i jak wiadomo coś ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-08, 21:24   

jutro glowica leci w dol dopiero, ja nie mialem kiedy a mechanik moj ma tez wczesniej poumawianych ludzi, ale mowi ze wtorku ogarnie spokojnie. No sam jestem ciekaw jak to bedzie. :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-08, 21:49   

tak w ogole to sprawdze po wszystkim na cieplym silniku jaka bedzie kompresja.

Wg elsy:

*wartosci cisnienia dla nowego motoru 10,0 - 13,0 bar

*dolna granica zuzycia to 7,0 bar

*roznica cisnienia miedzy cylindrami max 3,0 bary.

no i te wartosci sa podawane nie na zimnym silniku lecz dopiero wtedy gdy olej jest rozgrzany do min. 30°C

tak wiec sprawdze na rozgrzanym rowniez, bo nie sadze zeby wynik 9,0 bar na kazdym cylindrze (oprocz 6 i 7) na zimym silniku, ktory stoi prawie 2 tygodnie w ogole nie ruszany - bym zlym wynikiem... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-09, 10:25   

tak 0,7 to trup totalny
tak j ;) ak 0,3 bary różnicy
audi było chytre w tym co zrobiło
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-08-10, 10:56   

martin_rs4, Tak czytam i czytam , ja nie dawno wymieniałem u siebie głowicę ( opisywałem na forum swój przypadek ) dałem nową do planowania , sprawdziłem szczelność i powymieniałem wszystkie uszczelniacze . Doszedłem do wniosku , że skoro zwaliłem jedną głowicę , to zrobię to samo z drugą , koszta nie dużo większe , a rozrząd i tak trzeba wymienić . Wszystko poszło za jednym rzutem .
Tak że wiem , że silnik jest szczelny i trzyma kompresje , ale na jakim poziomie to nie pamiętam :p
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-10, 21:46   

hmm, a moze po prostu chlopaki podniesli wałki do góry zeby wyjac napinacz i poskładali nie tykajac popychaczy? Moze najzwyczajniej sa podparte zawory? Ile silnik pracował po wymianie napinacza?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-11, 06:52   

szeryfisch napisał/a:
.....poskładali nie tykajac popychaczy?


szeryfisch, w jakim sensie z tymi popychaczami ?

szeryfisch napisał/a:
Ile silnik pracował po wymianie napinacza?


z tego co sie orientuje (bo mnie przy tym nie bylo) chodzil tylko przez chwile po odpaleniu i nagle zaaczal sie trzasc dlawic. Komp do reki i bledy wyszlu tych dwoch cylindrow. Ja cos tak czuje ze to kawalek tego slizgu mi tam gdzies wlecial :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-11, 07:01   

do tłoka nie wpadł :)
co najwyżej wyglądował ;) w misie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-11, 07:10   

ehhh..nie ma co gdybac...dzis powinno sie wszystkoo wyjasnic, jesli w ogole uda sie odkrecic sruby od kolektora wydechowego. W sobote juz wyprawie wszystko na wierzchu bylo i zatrzymalo sie na dwoch srubach :/ a nie chce by sie urwalo bo kolejnego problemu nie "zniese" ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-08-11, 07:14   

Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-11, 08:31   

ernesto napisał/a:
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.

Ja tak samo i żadnego problemu, robota szła migusiem.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-08-11, 21:24   

ernesto napisał/a:
Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.


chodzilo o te sruby laczace kolektor z rura wydechowa, ale juz poszlo :) Ja nie chcialem motoru wyciagac, nie bylo potrzeby, no ale glowka juz zdjeta a autko wyglada mniej wiecej tak:

* po zdjeciu pokrywy



* po zdjeciu glowicy




no i znam juz przyczyne awarii :/ .... tak wiec maly rebusik :D co wg Was jest na tym zdjeciu nie tak <amasz> :

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.