Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Regeneracja głowicy - jedną czy od razu dwie?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 20:32   

kurcze glowica jest po regeneracji wiec raczej te ostatnie punkty odpadaja. Panewka ??? <hmm> bylo by ja slychac raczej u dolu, chyba ze tak jak piszesz ten chalas sie przenosi...mam nadzieje ze ktorys popychacz, tak wiec spradze cisnienie oleju i zobaczymy...

cholerka szkoda marekp750, ze tak daleko mieszkasz bo bym zawital chetnie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 20:34   

Skoro tak, to pytanie, czy ten stuk/klekot jest jest równomierny, zależny od obrotów silnika czy nie? I czy zmienia się w miarę wzrostu temperatury oleju (nagrzewania się silnika)?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 20:38   

ten klekot zmienia sie wraz z oborotami silnika i nie ma znaczenia czy zimy czy cieply, caly czas go slychac,jak np. jade z otwartym oknem miedzy budymkami, czy innymi autami to slychac caly czas..

slychac to na filmie nr 2.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 20:43   

Moim skromnym zdaniem:
1. stukający zawór o tłok... - odpada, wtedy jest raczej dobry łomot,
2. coś wpadło do komory spalania przy składaniu i powoduje klekotanie (uderzanie tłoka przez to coś o zawór) - to raczej odpada, bo będzie nierównomiernie,
3. panewka korbowodowa - na wolnych obrotach raczej nie słychać, bardziej przy wyższych, chyba że ją obróciło, ale to też pokaże ciśnienie oleju,
4. bardzo duży luz na prowadnicy zaworowej (raczej mało prawdopodobne) - coś z tego mogłoby być.

Czy to słychać na tym filmiku: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be ?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 20:51   

najlepiej to slychac na tym pierwszym filmiku na wolych obrotach jest wtedy rownomierne, na tym drugim natomiast czestotliwosc klekotu wzrasta wraz obrotami...najgorzej ze cieszko stwierdzic nawet stetoskopem ktory to popychacz...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-14, 20:56   

panewki grają pod obciążeniem silniki i to tak ładnie że szok ;)

ja stetoskopem słuchałem co się i w której okolicy tłucze
namierzysz miejsce a potem już łatwiej
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 21:06   

no wlasnie stetoskopem sluchalismy na poczatku i padlo na ktorys popychacz miedzy 6 a 7 cylindrem, czyli tam gdzie byla slaba badz zerowa kompresjia. wymienilem wszystkie srodkowe gorne (4 szt.) + jeden na 7 i dwa na 8 ...w sumie to do dzis nie wiem czemu... <tjaa> generalnie strasznie ciezko sie je wyciaga. Jeden na pierszej dzwigience nie wyszedl w ogole i musialem cala dzwigienke wymienic...te ktore wyjelismy bo byly naszym zdaniem ok wlozylismy spowrotem. Niestety dalej lipa...wiec albo ktorys z pozostalych 5 ciu gornych albo ktors z 8 dolych wydechowych ... :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 21:17   

Jak dla mnie po tych dźwiękach to ewidentnie popychacz. Zdejmujcie osłony i słuchajcie jeszcze raz. Do tego sprawdź ciśnienie oleju i nie zaszkodzi sprawdzić takich zaworków olejowych w głowicy, które odpowiadają za upuszczanie oleju - raczej już nie trzymają.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 21:21   

no wlasnie chyba sie tymi zaworkami tez zajme ;) koszt nie duzy a moze pomoze <niewiem>
gdyby sie okazalo ze cisnienie oleju za slabe to oprocz tych zaworkow co moze byc przyczyna lub do wymiany? dodam ze druga / prawa glowica pracuje idealnie....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 21:26   

Koszt nieduży, choć dojście paskudne. Zaworki z czasem padają i głowica pracuje prawie "na sucho". Jest za niskie ciśnienie i nie trzyma też ciśnienia na szklankach popychaczy, stąd takie metaliczne łomotanie w głowicy. Jest taki śmieszny środek: http://www.liqui-moly.pl/...detail?Itemid=0 dodaj to do oleju silnikowego, jeśli popychacze zaczną ciszej pracować, to znaczy, że trzeba się szykować na ich wymianę, i najlepiej wymieniać wszystkie za raz.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 21:32   

hehe wlasnie wczoraj wymienilem olej na Liqui Moly Super Leichtlauf 10W40 i wlalem dwie puchy (600ml) tego prepratu i narazie nic nie dalo :/ tak wiec ktorys musi byc na prawde juz na wykonczeniu albo ucichnie po ... <niewiem> paru tygodniach....te gorne to mozna jeszcze wymienic ale dolne to juz raczej bez rozbierania rozrzadu sie nie obejdzie, dlatego jak nic innego nie pomoze to chyba dopiero przy wymiane rozrzadu to zrobie... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-09-14, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 21:35   

Dwie puszki to na ten motor norma, bo sporo oleju. Ale skoro nie ucichło, to popychacze do roboty - już swoje wylatały. Niestety, ale zdejmowanie wałków rozrządu jak nic.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 21:39   

;( szlag mnie trafi, krew zaleje ....juz ze 4000zl poszly atu jeszcze taka pierdola <jezu>

biednemu to zawsze wiatr w oczy, piach w zeby i ch.j do dolu staje <niegadam>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-09-14, 21:43   

No to jest ból, ale przynajmniej wiadomo, o co chodzi.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-14, 21:47   

pebo, a jesli o te zaworki chodzi to nie sa to te przypadkiem o ktorych marekp750 wczesniej pisal..te po kolektorem ssacym...czy piszac "w glowicy" masz na mysli jeszcze inne...?

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-09-14, 21:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.